Pewnie za sprawą programów telewizyjnych chociaż raz słyszałeś tą nazwę…home staging
Ale co się za nią kryje?
Home Staging w wolnym tłumaczeniu to „scenografia domu”. Nazwa nie ma swojego odpowiednika w języku polskim.

Słyszałam, nawet opinie, że home staging to ukrywanie wad nieruchomości…Oczywiście jest to nieprawda.

Celem działań home stagingowych jest zainteresowanie jak największej liczby oglądających nieruchomość, a przez to przyspieszenie sprzedaży lub wynajmu za możliwie najwyższą cenę.

Home staging to dziedzina, która łączy w sobie techniki stylizacji, marketingu, psychologii oraz wiedzę z zakresu rynku nieruchomości.
Nieruchomość przygotowana do sprzedaży lub wynajmu staje się bardziej atrakcyjnym produktem dla nabywców.

Przykład?
Świetnym przykładem jest prezentacja wnętrz domku wypoczynkowego pod wynajem, którą znalazłam w sieci.
Znalazłam też zdjęcia, które przygotowane zostały przez osobę zajmującą się wnętrzami.
Różnice? Zobaczcie sami.